And When She Go Wayne Everybody Else Is Whack.

Efter en väldigt lyckad dag igår jag man lätt konstatera att jag är galet trött, haha. Fast det är det ju värt efter en heldag med shopping och sen lite bio på det. För ovanlighetens skull kom jag inte hem med alldeles för många shoppingkassar (!) utan bara med en från BikBok.

Idag ska jag bara ligga i sängen och kolla på The Hills, det är ju faktiskt LOV. Sen träffa kusien en stund också, hon har köpt flapjack till mig från London. Wiiee. Sen ska jag ju såklart knarka världens bästa låt- Knockout med Lil Wayne, Tack Helena den där låten är lite för beroende framkallande!!! ;D

Aja nu blir det The Hills Maraton.

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0