Hack i hälinen!

För er som undrar så har det idag varit en absolut fantastico dag. Solen har värmt min kind (och även andra kroppsdelar, som inte lika ofta tittar fram) alla människor har varit snälla och goa och jag har till och med hunnit med att svettas i kapp med turbotanterna på gymmet!
Idag är det också si sådär 10 månader sedan jag först träffade Emot♥ Och det har på pricken gått 8 månader sedan jag kunde titulera honom as my man. Det är värt en applåd tycker jag allt! *klapp klapp*
Som sagt livet leker, och jag lever fina fisken.



Slut! Frågor? Försent. Försvinn!

manda

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va sött!

2010-04-14 @ 12:38:29
Postat av: Hanna

wiiii, <3 jisses vad tiden går! ;)



Hahaha, du e söt med dina som hemlighetsfulla avslut du ;)

Pusss<3

2010-04-15 @ 21:06:24
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0