Hej hopp!

Nu är det bokat och klart! Det är på riktigt den här gången och inget mera prat; nu ska jag iväg!
Den 22 maj åker jag med pojken och två kompisar till värmen i Turkiet och chillar järnet innan studenten!
Att jag blir brun precis lagom till studenten är ju inte heller något minus och jag har redan börjat längta som bara sjutton!

Vi bor på ett All-Inclusive hotell i en vecka och njuter av att slippa göra någonting själva! Det blir sol, bad och chill till max!

Något mer som är chill är att det bara är 8 veckor till studenten och nedräkningen kan börja!



Can't wait to go!

Erika


Kommentarer
Postat av: Manda

HELVETE erika

2010-04-16 @ 08:55:02
Postat av: Erika

Jävla oflyt hela tiden, eller va säger du AmandA? ;)

2010-04-16 @ 09:10:44
Postat av: krullis

haha så najs det ska bli! mindre än en månad kvar whiiieeee!

2010-04-25 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0