Hutlöst, ett vackert ord

Nu längtar jag bort till värmen mer än någon annan, och det är jag kalassäker på! Jag vill inget annat än att sola, bada och dansa runt till spanska toner utan strumpbyxor. Hade jag inte haft skola att sköta och körteori att läsa så hade jag redan övergett Sverige till alla er som tycker att det är okej att himmelen är grå och att träden inte har några löv.
Nähä, slut på klagan för mig. Nu kanske det är dags att sätta igång pojekt housewife! Tvätta, städa, vattna blommor och diska står på schemat. Men förklädet lär väl inte sitta på längre än tills Erika ringer på dörren. Har en känsla av att det är shopping, fika och cosmo som lockar både mig och min kärlek ner till stan idag.









Slinta, Slant, 25öring

Manda


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja huset är faktiskt helt okej! bra (hög!) musik och är varken för stort eller smått ställe med bra folk...

najs!

2010-04-12 @ 18:32:19
URL: http://hannsingen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det blev en del soool :)



Vilka härliga bilder!! Helena var flitig med den nya kameran ;)



Pusssss!<3

2010-04-12 @ 22:05:19
URL: http://sweethanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men visst är mormor för söt .. <3



Hihi, jag kan faktiskt tänka mig hur helena blir med en kamera i handen! Typ som mamma hehe ^^ fotar från alla härliga vinklar ;)



Du är jag så nyfiken så jag spricker på hur du får till alla dina avslutningar på inläggen?? "Slinta,slant,25öring" hihihi! Är det din fantasi som hittar på eller finns det nått mönster?? Pusss<3

2010-04-13 @ 20:30:48
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0