Killar ska ha mjuka händer Max- annars får ni ju skavsår på snorren när ni runkar - Mormor

Ojskibojski vilken tur jag har som har välsignats med en sån skön släkt som min! Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag haft en stel och humorlös familj istället för denna som kan skratta åt allt. En solig dag i Stockholm har spenderats med att knalla runt i Vaxholm, ätit glass, retat trutar och lekt med ordvitsar. En skön dag för en trött Mandiz. Efter ankomsten till Täby fick jag direkt ge mig ut och övningsköra i storstadens trafikerade vägar för att min senila mor glömt bort systemet.
Imorgon står det mellan lerduveskytte, go-kart och Vårsalongen. Kanske blir det allt?
Inte vet jag, men imorgon bitti blir det i alla fall en joggingtur i spåret! For sure!


Knulla, knall, änglamat

Manda

Kommentarer
Postat av: MaaxD

skitkul, mormor... skitkul!

2010-04-07 @ 17:09:58
Postat av: Hanna

Hahaha, älska den kommentaren!;)



Sushin blev skitgod!! Å d va ännu roligare att göra :D Måste vi testa på nån tjejkväll nån gång;)

Pusss<3

2010-04-07 @ 22:55:02
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0