Knulla röv är jätteskönt, Här, varsegod, gör det på dig själv

Nu jävlar gäller det att tagga till. Lovet har precis börjat och det första jag ska göra är att packa! Packa massor ser det ut som. Det ska vara kläder och smycken till fest, det ska vara till middag, det ska vara till mys, det ska vara till att förföra och köra. Ska nämligen dra dirr till Västerås efter en garanterat galen helg i Stockholm.

Så tyvärr är det kläderna som prioriteras ikväll medan Chris och Eirka får känna dissen stinga i hjärtat. Men nu ska jag skriva en liten lista över vad jag ska kånka med mig, annars glömmer jag hälften och det vore ju ett jefla hitte på!
Blir jag klar fort som blixten har jag faktiskt lovat mig själv ett bubbligt bad... M-mm



PEACE POP OCH KNALLPULVER, OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vart fan var du i veckan?!?

2010-04-01 @ 22:44:00
Postat av: Emot

Aaaaaaaaaamandaaaaaa <333

2010-04-01 @ 22:46:31
Postat av: Manda till Kalle

hemma. ring istället om du vill snacka om det.

2010-04-04 @ 14:33:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0