peppar, peppar för tusan!

Pjuh! Kom precis hem till mitt hus, mitt rum och min förbannat sköna säng. Dagen och kvällen till all ära har vi cruisat runt i Erika's silvriga Dunderkulan. Blandat med nervös hicka har vi sjungit, gömda bakom våra grymt coola bågar, till en massa skönt dunkdunk.

Vi tog en tripp till Etuna, och jag vill bara säga att: Erika, tack! Du är en ängel. Och när jag har tagit mig i kragen (eller, jag menar när någon har tagit mig i kragen) och skaffat det där frihetskortet, då kan jag skjutsa dig till världens ände om du vill :) ♥

Det blir ingen uppesittarkväll idag inte. Efter att ha spenderat ca 3 timmar på vägarna och dessutom blivit inkletad i glidmedel över i princip hela kroppen är min skalle ganska sömnig vid skrivande stund. Och för att gå från en sak till en helt annan: Jag har hört talas om Läkare Utan Gränser, men vad fan är grejen med Läkare Utan Talförmåga? Jaja, jag fattar att du kanske va lite rysk eller nått, men sluta mumla!? För alla er Mumlare där ute: Lägg av! Ställ er rakryggade och tala från magen! Jag vill gärna höra vad ni säger.

Upp med tuppen imorgon, och sen står en hel del äventyr på mitt schema.
Nej nu ska jag gå och sätta tandborden i halsen, eller jag menar borsta tänderna. Sharrååå!

There's my girl!

Manda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, soft kvälll!!!:D

Ja, nästa gång du kommer hit går vi till café saturnus å delar på en megabulle du å ja! ;)



Btw,, när är nästa gång du kommer hit?? Skulle onte du på nått möte ?=)

Pusssssssss<3

2010-04-21 @ 23:18:30
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0