It's Dancy Time!

Med bakfylla, dansvärk och skallebang sitter jag nu helt utmattad efter en helg med späckat schema där öldrickartävlingar stod högst upp på listan!.. Eller INTE!
Från denna helg har jag faktiskt inte så mycket smaskiga detaljer så som fyllesnack eller spyor på olämpliga ställen att dela med mig av till er. Jag har spenderat ännu en vit helg tillsammans med släkt, vänner och pojken. Vi har tillsammans firat att världens mest hypade unge funnits här hos oss i två hela år! Ätit tårta, druckit litervis med kaffe  och på de även hunnit med en sväng till hamnen för att slicka i sig årets första mjukglass.
Kommande vecka börjar med en välförtjänt sovmorgon och därefter tänker jag nog följa Erikas exempel till råplugg! Nu är det för fasen bara 8 veckor kvar tills jag är arbetslös (och slipper klaga om plugg för jämnan)!!

Däremot så känns det nästan (och då menar jag verkligen nästan) som att jag skulle kunna skjuta upp det där med att ta studenten några veckor. Jag har ju för i helvete inte kommit någonstans i all planering och diskutering som ska göras kring detta ståhej!

Då jag inte verkar ha någon koll så verkar det som alla andra redan är klara, kan det verkligen vara så? Men nu har lite överlevnadsstrategi diskuterats med Mamma Helena så nu är jag fit for fight. Let's do this!

Men först, ta igen lite sömn framför någon tråkig serie eller nått.









Manda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söt ungee!! <3

2010-04-18 @ 22:34:00
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0