Vad vill du ha? Lite eftermiddags-spank?

När jag klev upp imorse hade jag tur som kollade ut genom fönstret innan jag gick ut genom dörren. För hade jag glömt att dra undan gardinerna hade jag antagligen träffats av en muterad snöflinga och stupat, blodig till marken. Nu var det inte så. Chockad lade jag ifrån mig solbrillorna och tog fram halsduken, jag hade helt och hållet vant mig med att den härliga solen värmer min kind, men idag blev jag åter igen påmind om att det svenska vädret är lika pålitligt som våra politiker.

Jag är just nu på resande fot, imorgon blir det en spontantripp till min älskade stad Stockholm igen. Och att vädret spelar folk ett spratt idag kvittar egentligen, för jag ar då nästan varit inomhus hela dagen. Men imorgon vill jag banne mig ha sol till den grad att jag kan ligga i bikini vid havet. Annars skiter jag fan i Sverige och väljer något mer stabilt tropiskt klimat.



Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0