Coming out your mouth with your blah blah blah

Kunde inte sov inatt vilket leder till trötthet. Vilket i sin tur leder till huvudvärk och hemma från skolan. Så dagen har då spenderats hemma, tills jag kännde mig mycket bättre och kunde iallafall vara lite social och fika på stan. Lite shopping hann vi med också, jeans, tröja och skor blev det idag. Jeansen är förjävligt snygga kan jag lova. Det är kärlek.

Jag har funderat lite, jag kan om jag vill och om jag vill då kan jag. PUNKTSLUT. Så är det bara, det ska ni veta. Puss till dej som verkligen förstår mig och som också kan om du vill. lalalaa. Det kanske är lycka iallfall.
Det tror jag. lallalaaa ♥♥

Nu ska det sovas. God Natt och Sov Gott Alla Fina, Speciellt DU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0