I'm just like you. Except that I'm WAY Awesomer!

Precis som jag jag just sa till min kära vän Erika, så kan ingenting, och då menar jag INGENTING (förutom alldeles för mycket alkohol, men detta är endast en parantes) hindra mig från att äga dansgolvet! Och just nu är jag i ett riktigt bra mood till att göra det också (damn!) men det lär hålla i sig tills på fredag.
Fredag, fredag, fredag!

Säg mig hörde jag er ljuda fredag?
OhYes!
Åh.. På fredag är det girls night out och jag hoppas att det blir en whining grinding night aswell. Shoppa bästaste partyoutfitten blir det på dagen, sedan SHAKE IT. Ja, jag kan. Även fast jag är vit, in you face!


Manda


Kommentarer
Postat av: Anna

fan va nice :D

2010-03-30 @ 15:00:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0